Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Mytrofanov O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Mytrofanov O. 
Analysis of the piston engine operation on ethanol with the synthesis-gas additives [Електронний ресурс] / O. Mytrofanov, A. Proskurin, A. Poznanskyi // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 4(1). - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_4(1)__3
Проведено експериментальні дослідження параметрів поршневого двигуна 1Ч 6,8/5,4 із примусовим запалюванням у разі роботи на етанолі з різними добавками синтез-газу до 10 %. Використано методи індиціювання робочого циклу та реєстрації теплового балансу двигуна, які надають можливість одержати найбільш повне уявлення про особливості згоряння етанолу з добавками синтез-газу та визначити взаємозв'язок і вплив складу величини добавки на основні параметри робочого циклу двигунів. Одержано та оброблено експериментальні індикаторні діаграми за різних режимів під час роботи двигуна без і з добавками синтез-газу. Встановлено, що для двигунів з іскровим запалюванням, які працюють на етанолі з добавками синтез-газу до 10 %, спостерігається зниження індикаторної роботи та питомої індикаторної витрати палива. Зниження індикаторної роботи двигуна вирішується шляхом використання малих добавок синтез-газу за великих навантажень і максимальних добавках за малих навантажень. Визначено, що за значних добавок синтез-газу до етанолу відбувається збільшення максимального тиску згоряння до 12 % і зміщення його в бік верхньої мертвої точки на 7<^>o п.к.в. Збільшення добавки синтез-газу до етанолу більше 10 % потребує коригування коефіцієнта надлишку повітря і кута випередження запалювання. За умови застосування добавок синтез-газу до етанолу питома ефективна витрата етанолу знижується на 2,5 - 12,4 %. Отримані експериментальні дані, з досить високим рівнем точності, можна вважати коректними для двигунів з іскровим запалюванням та об'ємом циліндра 190 - 250 см<^>3. Отримані кількісні й якісні результати експериментальних досліджень підтвердили ефективність використання добавок синтез-газу до етанолу, а також надають можливість доповнити математичну модель робочого циклу емпіричними коефіцієнтами та залежностями для кожного окремого випадку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 837.537 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Markova T. 
Equity capital: approaches to definition, classification and its structure [Електронний ресурс] / T. Markova, O. Volodina, O. Mytrofanov, A. Chehlatonieva // Економіка харчової промисловості. - 2019. - Т. 11, Вип. 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2019_11_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.145 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Mytrofanov O. 
Research into the recovery of exhaust gases from ICE using an expansion machine and fuel conversion [Електронний ресурс] / O. Mytrofanov, A. Poznanskyi, A. Proskurin, Yu. Shabalin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(5). - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(5)__5
Розроблено схему енергетичної установки на базі двигуна внутрішнього згоряння 1Ч 6,8/5,4 з іскровим запаленням і двоступеневої системи утилізації тепла відпрацьованих газів. Підібрано основні елементи першої та другої ступені системи утилізації. Як першу ступень використано роторно-поршневу розширювальну машину, а як другу - конверсію палива. Проведено дослідження ефективних параметрів двигуна 1Ч 6,8/5,4 із системою глибокої двоступеневої утилізації тепла відпрацьованих газів на різних режимах роботи. Отримано залежності змінення питомої ефективної витрати палива від потужності енергетичної установки у разі використання тільки конверсії палива та в поєднанні з розширювальною машиною. Отримано залежності параметрів роботи роторно-поршневого двигуна від витрати робочого тіла. Визначено температури робочих тіл у реакторі та теплову потужність відпрацьованих газів залежно від навантаження двигуна, а також необхідну кількість енергії для перетворення етанолу в синтез-газ. Отримано залежності ступеня конверсії етанолу від температури реакції та масової витрати через реактор. Визначено залежність питомої теплоти хімічної реакції від ступеня конверсії. Встановлено, що за досягнення повної конверсії за реакцією розкладання весь рідкий етанол повністю перетворюється в горючий синтез-газ, основними компонентами якого є водень, оксид вуглецю та метан. Розрахункова питома нижча теплота згоряння синтез-газу складає 28,79 МДж/кг. Для отримання 1 кг синтез-газу витрачається 4,0 МДж теплової енергії. Визначено, що за умови застосування конверсії палива та відповідно добавок синтез-газу, питома ефективна витрата етанолу, залежно від режиму роботи двигуна, знижується до 12 %. Кількість енергії, яку необхідно використати в реакторі для отримання синтез-газу, складає 50 - 65 % від теплоти, що виділяється з відпрацьованими газами на даному режимі роботи. Встановлено, що застосування роторно-поршневої розширювальної машини як першого ступеня утилізації тепла відпрацьованих газів надало можливість отримати приріст потужності енергетичної установки на 27 %. Встановлено, що застосування двох ступенів утилізації, призводить до зниження питомої ефективної витрати палива на 29 %.Розроблено схему енергетичної установки на базі двигуна внутрішнього згоряння 1Ч 6,8/5,4 з іскровим запаленням і двоступеневої системи утилізації тепла відпрацьованих газів. Підібрано основні елементи першої та другої ступені системи утилізації. Як першу ступень використано роторно-поршневу розширювальну машину, а як другу - конверсію палива. Проведено дослідження ефективних параметрів двигуна 1Ч 6,8/5,4 із системою глибокої двоступеневої утилізації тепла відпрацьованих газів на різних режимах роботи. Отримано залежності змінення питомої ефективної витрати палива від потужності енергетичної установки у разі використання тільки конверсії палива та в поєднанні з розширювальною машиною. Отримано залежності параметрів роботи роторно-поршневого двигуна від витрати робочого тіла. Визначено температури робочих тіл у реакторі та теплову потужність відпрацьованих газів залежно від навантаження двигуна, а також необхідну кількість енергії для перетворення етанолу в синтез-газ. Отримано залежності ступеня конверсії етанолу від температури реакції та масової витрати через реактор. Визначено залежність питомої теплоти хімічної реакції від ступеня конверсії. Встановлено, що за досягнення повної конверсії за реакцією розкладання весь рідкий етанол повністю перетворюється в горючий синтез-газ, основними компонентами якого є водень, оксид вуглецю та метан. Розрахункова питома нижча теплота згоряння синтез-газу складає 28,79 МДж/кг. Для отримання 1 кг синтез-газу витрачається 4,0 МДж теплової енергії. Визначено, що за умови застосування конверсії палива та відповідно добавок синтез-газу, питома ефективна витрата етанолу, залежно від режиму роботи двигуна, знижується до 12 %. Кількість енергії, яку необхідно використати в реакторі для отримання синтез-газу, складає 50 - 65 % від теплоти, що виділяється з відпрацьованими газами на даному режимі роботи. Встановлено, що застосування роторно-поршневої розширювальної машини як першого ступеня утилізації тепла відпрацьованих газів надало можливість отримати приріст потужності енергетичної установки на 27 %. Встановлено, що застосування двох ступенів утилізації, призводить до зниження питомої ефективної витрати палива на 29 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.162 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Mytrofanov O. 
Determining the effective indicators of a rotary-piston motor operation [Електронний ресурс] / O. Mytrofanov, A. Proskurin, A. Poznanskyi // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 5(8). - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_5(8)__10
This paper reports the results of an experimental study of the prototype rotary-piston air motor RPD-4,4/1,75 in the form of speed characteristics. The maxima of the air motor's performance effective indicators have been determined, as well as the rotation change ranges that correspond to them. It has been established that for the intake receiver's air pressure change range within 0,4 - 0,8 MPa the maximum value of effective power is 1,7 - 2,5 kW. In this case, the maximum value of the torque and mean effective pressure for a given pressure range in the intake receiver is 17,0 - 18 m<^>2 N-m and 0,13 - 0,18 MPa, respectively. The dependence has been derived of the hourly air consumption on the rotations and pressure in the intake receiver. Depending on the test mode, the hourly air consumption is within 25 - 226 kg/hour. It has been established that the minimum values of the specific effective air consumption correspond to 800 - 1,000 rpm. Thus, for a maximum value of air pressure in the intake receiver of 0,8 MPa, the specific effective consumption is 60,8 - 93,2 kg/(kW-h), for the minimum value of 0,4 MPa - 49,7 - 81,3 kg/(kW-h). The potential of the adiabatic expansion capacity has been determined, brought to the air motor, as well as the effective adiabatic efficiency. The maximum efficiency of the air motor corresponds to 800 - 1,000 rpm. In this case, the maximum efficiency value was achieved at a pressure in the intake receiver of 0,4 MPa; it is 0,41. The dependences have been derived of the change in the pressure of spent air in the exhaust receiver, the maximum value of which does not exceed 0,075 MPa.
Попередній перегляд:   Завантажити - 709.609 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Mytrofanov O. 
Determining a change in the compressed air temperature during the operation of a rotary piston engine [Електронний ресурс] / O. Mytrofanov, A. Proskurin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 6(8). - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_6(8)__4
Experimental studies of change in the air temperature in a power unit with a prototype RPD-4.4/1.75 rotary-piston pneumatic motor were carried out to solve the problem of the negative impact of low temperatures of exhaust air on the pneumatic motor performance. It has been established that an increase in rpm by 62 % leads to a drop of air temperature after reducer by 33 %. In this case, the maximum temperature drop during throttling is 21 K under conditions of maximum rpm and pressure of 0,8 MPa in the inlet receiver. It was found that under experimental conditions, the average differential Joule - Thomson effect is in the range of 0,8 - 3,9 K/MPa when throttling in the reducer for the pressure range of 0,4 - 0,8 MPa in the inlet receiver. It was found that the temperature drop caused by air expansion in the working cylinder of the pneumatic motor is about 22 K in absence of regulation of the filling degree. At the same time, temperature fluctuations do not exceed 4,5 % depending on the change in the motor rpm and pressure in the inlet receiver. A maximum temperature decrease in the power unit was obtained experimentally. Under the experimental conditions and depending on the study mode, the temperature drop from the initial storage value is from 35 to 43 K. It was found that the amount of energy required for heating air at the inlet to the inlet receiver with a pressure of 0,6 MPa in the air storage temperature range of -5 - -20 <^>oС is 0,14 - 1,99 kW. In this case, the ratio Qp/Ne can reach 0,1 - 0,58, that is, in some operating modes, more than half of the produced power will actually be spent on air heating. Accordingly, the results obtained are useful and necessary when choosing conditions and operating modes of the pneumatic motor.
Попередній перегляд:   Завантажити - 764.578 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Mytrofanov O. 
Improvement of the control process of the heat treatment of iron ore pellets in the preheating area of the conveyor-type roasting machine [Електронний ресурс] / O. Mytrofanov // Технологический аудит и резервы производства. - 2020. - № 6(1). - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2020_6(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.335 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Mytrofanov O. 
Determining the power of mechanical losses in a rotary-piston engine [Електронний ресурс] / O. Mytrofanov, A. Proskurin, A. Poznanskyi, O. Zivenko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 3(8). - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_3(8)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 711.207 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Mytrofanov O. 
Determining the effect of anti-friction additive on the power of mechanical losses in a rotary piston engine [Електронний ресурс] / O. Mytrofanov, A. Proskurin, A. Poznanskyi, O. Zivenko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2023. - № 4(1). - С. 28–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2023_4(1)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.064 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського